بافق"علی عسکری "سرپرستی یزدفردا :حجت الاسلام "سليماني" امام جمعه بافق در اين نشست مسووليت را افتخار خدمتگزاري دانست و اظهار داشت: مديران بايد با توجه به حوزه اختيارات خود در راستاي خدمت رسا ني بي منت و صادقانه به مردم تلاش كنند.
فرماندار بافق نيز با گرامي داشت فرا رسيدن هفته دفاع مقدس ضمن تجليل از حماسه آفريني رزمندگان در اين حماسه عظيم، بر ضرورت مشاركت و همكاري همه دستگاههاي اجرايي در هرچه با شكوهتر برگزار شدن هفته دفاع مقدس تاكيد كرد.
" ذبيح الله خواجه اي"همچنين ضمن معرفي آقاي محمدعلي كوشكي زاده به عنوان مشاور فرماندار بافق در امور ايثارگران تصريح كرد: بررسي و پيگيري مسائل و مشكلات مربوط به ايثارگران شهرستان بافق به ويژه در دستگاههاي اجرايي مهمترين هدف از اين انتخاب است كه به يمن سيمين سالگرد هفته بزرگداشت دفاع مقدس صورت گرفته است.
فرماندار بافق در ادامه با تاكيد بر تكريم ارباب رجوع در دستگاههاي اجرايي شهرستان به كسب رتبه سومي شهرستان بافق در جشنواره شهيد رجايي اشاره كرد و اظهار داشت: اين موفقيت در سايه تلاش و همدلي همه مسوولان ادارات و نهادهاي شهرستان در خدمت رساني به مردم محقق شده است.
وي گفت: ارزيابي شاخصهايي چون پاسخ گويي مناسب به مردم، افزايش رضايت مندي مردم، استقرار نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها، عملكردهاي تخصصي و عمومي دستگاه اجرايي شهرستان عامل اين موفقيت بوده است.
در پايان اين نشست اداره تعاون، سازمان تامين اجتماعي و كميته امداد امام خميني (ره) به عنوان برگزيدگان جشنواره شهيد رجايي در شهرستان بافق و همچنين آقايان عباس كارگران، ...، ... به ترتيب به عنوان كارمندان نمونه ادارات منابع طبيعي، ...، ... معرفي و با اهداي لوح سپاس و هدايايي از آنان تجليل شد.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا